Garanti Şartları

SATTIĞINIZ ÜRÜNLERİN GARANTİSİ VARMI?
Evet sattığımız tüm ürünler Özkur Kuruyemiş garantisi altındadır. İade veya değişim işlemleri firmamız tarafından yapılmaktadır.Arızalı ürününüzü faturası ile birlikte iade edebilirsiniz.

 

SİPARİŞİMDEKI ÜRÜN BOZULDU NE YAPMALIYIM?
Sattığımız tüm ürünler firmamız garantisi altında olup değişim işlemleri firmamız tarafından yapılmaktadır.Arızalı ürününüzü fatura ile birlikte gönderdiğiniz takdirde hemen değişim yapılacaktır.

 

DAHA YENİ ALDIĞIM ÜRÜN BOZUK ÇIKTI, NE YAPMALIYIM?
Bu tip ürünleri, orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, “aldığınız gibi olmak kaydı” ile doğrudan Fabrikamıza göndermeniz gerekir.Bu ürünler için 2 alternatif söz konusudur, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir.
Bu kategoriye giren ürünlerin kargo ücretleri http://www.ozkur.com.tr tarafından karşılanır